Targi Pracy to wyjątkowa okazja, gdzie przedsiębiorcy prezentują oferty pracy, a bezrobotni mogą nawiązać bezpośredni kontakt z pracodawcami. Jest to doskonała możliwość do złożenia CV, przeprowadzenia wstępnej rozmowy, nawiązania kontaktów celem podjęcia pracy zarobkowej.
Jak pracodawco możesz zwrócić na siebie uwagę uczestników na targach pracy? Przedstawimy kilka wskazówek jak uatrakcyjnić stoisko na targach pracy.
- Przyciągnięcie uwagi uczestnika targów do stoiska jest kluczowe. Przedstawiciele firmy powinni być otwarci oraz wykazywać inicjatywę w nawiązywaniu kontaktu z uczestnikami targów.
- Prezentacje multimedialne, ekrany interaktywne to idealny sposób na przyciągnięcie osób odwiedzających do stoiska. Możesz umożliwić odwiedzającym poznanie firmy wyświetlając np. filmik prezentujący wnętrze firmy.
- Materiały informacyjne- zamiast tradycyjnych broszur, ulotek możesz przygotować krótki przewodnik o możliwościach rozwoju w firmie.
- Zwiększenie widoczności- banery i roll-upy przyciągają wzrok z daleka oraz przedstawiają najważniejsze informacje.
- Baza CV- powinieneś być przygotowany na to, że nie każdy odwiedzający będzie miał ze sobą CV. Na targach warto mieć założoną oddzielną skrzynkę odbiorczą lub stworzyć prosty formularz rekrutacyjny, co pozwoli na zostawienie przez kandydatów do pracy danych kontaktowych.
- Dzień Otwartych Drzwi- dzięki zorganizowaniu dni otwartych dla osób, które zgłosiły chęć do pracy podczas targów, zachowasz kontakt z kandydatem co pozwoli wzmocnić przekaz o działalności firmy oraz zachować dobry wizerunek.
Pracodawco, korzystając z naszych wskazówek z pewnością pozyskasz wyspecjalizowanych pracowników oraz zyskasz pozytywny odbiór wśród odwiedzających stoiska na targach pracy.
Zapraszamy do udziału w XII Mławskich Targach Pracy.