Znak jakości „Przyjazny Urząd" wyróżnia instytucje, które na pierwszym miejscu stawiają jakość w relacjach z klientem. Identyfikują się jako instytucje otwarte na ich potrzeby, solidne i kompetentne. Utrzymując wysoki poziom i dążąc do ciągłego podnoszenia jakości usług realizują zadania budując nowoczesną markę.
Poprzez wysoką jakość pracy rozumiemy indywidualne podejście do klienta oraz standard wykonywania zadań przy stosowaniu obowiązujących aktów prawnych. Dbamy o wykonywanie swojej pracy w poczuciu uczciwości, nastawieni na zaspokojenie potrzeb klienta, by osiągnąć wspólny z naszymi klientami cel. Działamy sprawnie i efektywnie, dochowując terminowości i właściwej organizacji. Nasze starania postanowiliśmy zweryfikować. To właśnie spowodowało, że zgłosiliśmy nasz udział w konkursie, by niezależne jury oceniło nasze zaangażowanie i profesjonalizm w obsłudze klienta.
W 2018 roku po raz piąty znaleźliśmy się wśród pięciu laureatów w kategorii „Przyjazny Urząd" Urzędów Pracy, a spośród nich tylko trzy Powiatowe Urzędy Pracy otrzymały wyróżnienia specjalne. Uroczysta Gala kolejnej edycji Konkursu odbyła się 28 czerwca 2018 roku w Sali Rudniewa Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Kapituła Konkursu doceniła nasze starania wieloletniego utrzymania wysokiego standardu pracy przyznając „Srebrny Laur Konkursu Przyjazny Urząd" i „Wawrzyn Jakości".
Podtrzymujemy Znak Jakości „Przyjazny Urząd" wyróżniając się „Wzorową Jakością" i „Innowacyjnością Urzędu".