- Urząd jest czynny w godzinach 8:15 do 16:00
- Załatwianie spraw urzędowych możliwe jest poprzez:
- Korespondencję pisemną - dokumenty należy składać w wyznaczonym do tego miejscu w Urzędzie, tj. na parterze obok Punktu Obsługi Klienta (dobrze jest złożyć korespondencję w kopercie) - codziennie w dni robocze w godzinach od 8:15 do 16:00
- Informacje dotyczące aktualnych ofert pracy oraz aktywnych form pomocy dla osób zarejestrowanych udzielane są telefonicznie przez doradców klienta.
- Telefonicznie - dane kontaktowe do poszczególnych pracowników znajdziecie Państwo pod linkiem: https://mlawa.praca.gov.pl/urzad/wydzialy
- Korespondencję elektroniczną:
- e-mail: waml@praca.gov.pl
- formularz kontaktowy: https://mlawa.praca.gov.pl/urzad/dane-kontaktowe/formularz-kontaktowy
- obowiązkowe wizyty do doradców klienta ustalone na miesiąc maj, nasi klienci mogą odbyć kontaktując się ze swoim doradcą telefonicznie lub poprzez e-mail.
- Rejestracja osób bezrobotnych odbywa się:
- za pośrednictwem formularza elektronicznego udostępnionego na stronie www.praca.gov.pl
- bezpośrednio w siedzibie Urzędu w godzinach 8:15 - 14:30
Infolinia pod nr 572 786 139 dotyczy: Infolinia pod nr 504 755 715 dotyczy: Infolinia pod nr 572 786 216 dotyczy:
- ogólne informacje na temat tarczy antykryzysowej