Ciągłe podnoszenie posiadanych kwalifikacji zawodowych stało się w dzisiejszych czasach działaniem koniecznym do utrzymania lub zdobycia dobrej pracy. Zmiany na rynku pracy wręcz wymuszają zdobywanie nowych kwalifikacji i umiejętności. Posiadane uprawnienia zwiększają szansę na znalezienie ciekawszej pracy, a dla osób zatrudnionych to również możliwość awansu lub podwyżki.
Urzędy pracy oferują szkolenia indywidualne i grupowe w kierunkach zgodnych z potrzebami pracodawców. Korzystając z tej możliwości, zdobywając nowe uprawnienia oraz umiejętności mamy pewność, że szybko dopasujemy się do ofert pracy dostępnych na rynku.
Na propozycję podnoszenia lub zdobywania nowych uprawnień i kwalifikacji pozytywnie odpowiedziały osoby bezrobotne zainteresowane szkoleniem „Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, terminala płatniczego oraz ECDL". Szkolenie trwa od 24 kwietnia i przygotowuje kursantów do obsługi klienta w placówce handlowej, obsługi kasy fiskalnej, terminala płatniczego. W szkoleniu bierze udział 10 osób. Wartością dodaną udziału w szkoleniu jest możliwość zdobycia europejskich uprawnień obsługi komputera ECDL. Pakiet B2, B3 zakończy się egzaminem zewnętrznym. Szkolenie potrwa do 23.05.2023r.
Kolejni bezrobotni, którzy są obecnie na szkoleniu, to operatorzy wózków jezdniowych. Grupa 10 osób zarejestrowanych w naszym urzędzie, deklarowała chęć poszerzania swoich uprawnień i zdobycia nowych umiejętności, które są bardzo pożądane w logistyce, hurtowniach i magazynach. Szkolenie zakończy się egzaminem zewnętrznym przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego i trwa do 31.05.2023r.
Organizowane szkolenia pozwalają na uzupełnienie potrzeb kadrowych lokalnych firm. To z myślą o pracodawcach tak układamy nasze plany szkoleniowe, by mogli oni bez własnych nakładów finansowych pozyskiwać odpowiednich kandydatów do zatrudnienia. Dlatego też wszystkich zainteresowanych Pracodawców zachęcamy do kontaktu z naszym Urzędem w celu zrekrutowania świeżo upieczonych specjalistów. Dzięki szkoleniom zawodowym macie szansę zatrudnić kompetentnych pracowników.