Zasady Obsługi Klienta w PUP Mława

Print Drukuj

     Powiatowy Urząd Pracy w Mławie informuje, że w związku z sukcesywnym znoszeniem przez organy państwowe ograniczeń związanych z epidemią COVID-19 w Urzędzie obowiązują następujące zasady obsługi Klienta:
  1. Obsługa klienta odbywa się w godzinach 8.15 – 14.00
  2. Zaleca się korzystanie z rejestracji elektronicznej poprzez stronę praca.gov.pl lub poprzez złożenie wypełnionych dokumentów do Skrzynki na dokumenty
  3. Dokumenty należy składać do Skrzynki na dokumenty mieszczącej się przy Punkcie Obsługi Klienta
  4. Kontakt z pracownikami merytorycznymi na poszczególnych stanowiskach odbywa się po wcześniejszym umówieniu wizyty
  5. Zalecane jest potwierdzanie gotowości do podjęcia pracy oraz kontakt z doradcą klienta w formie telefonicznej
  6. Zachęcamy do korzystania z profilu zaufanego – E-PUAP: adres skrytki: /PUP_MLAWA/SkrytkaESP oraz adresu e-mail: waml@pup.mlawa.pl                   Na stronie internetowej PUP Mława mlawa.praca.gov.pl są dostępne wszelkie niezbędne informacje, a także możliwe do pobrania pomocne druki i formularze
  7. W pierwszej kolejności obsługiwane będą osoby wcześniej umówione
  8. Prosimy o zakrywanie ust i nosa (maseczka itp.) oraz dezynfekowanie rąk środkami przeznaczonymi do tego celu (dozowniki znajdują się przy wejściach) 
  9. Należy przestrzegać dystansu społecznego między osobami, wynoszącego co najmniej 1,5 metra od drugiej osoby.